תקנון האתר

אפשרויות המשלוח והעלויות בקנייה באתר "גבירה":

 

  1. לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של "גבירה" ישמח לסייע באמצעות הדוא"ל:respecttlv@gmail.com   או                     בטלפון 052-2572894.
  2. איסוף עצמי מהסטודיו – חינם .
  3. משלוח עד הבית / לעבודה – 30 ₪– משלוח עם שליח עד הבית או למקום העבודה עד 14 יום.
  4. בקנייה ב 299 ₪ ומעלה – חינם– עם שליח עד הבית או למקום העבודה עד 14 יום, לא כולל מבצעים.

זמני משלוח:

  1. לאחר קבלת ההזמנה ואישורה, החבילה תישלח אליכם בתוך 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר באמצעות חברת שילוח. לא ניתן לבצע משלוחים בימי שישי וערבי חג.           *שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.

. ניתן לאסוף את החבילה מהסטודיו של "גבירה" ברחוב הרבי מבכרך 14 תל אביב. או מהסטודיו גבירה הדרים 6 הוד השרון.

בתוך 3 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה באתר. עם הגעת המשלוח עבורכם אל החנות, ייצור אתכם נציג "גבירה"  קשר טלפוני, ואת ההזמנה תוכלו לאסוף במהלך שעות פעילות החנות. המשלוח יישמר עבורכם בחנות למשך 10 ימים.

 

מעקב אחר הזמנה:

לאחר ביצוע הקנייה ניתן לעקוב אחר סטטוס ההזמנה בכל רגע באמצעות כניסה ל"חשבון שלי", ולאחר מכן לחצו על "ההזמנות שלי". כמו כן יישלח אליכם אישור בדואר אלקטרוני על ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר. במידה והזמנתכם תקינה יישלח אליכם דוא"ל נוסף ובו אישור על ההזמנה ומספר שילוח..

אזורי שילוח:

ניתן לבצע הזמנה באתר "גבירה" לכל אזורי הארץ, במקרה שבו כתובתכם אינה נמצאת באזורי השירות של חברת השילוח, אנחנו נשלח את הזמנתכם באמצעות דואר ישראל וכל זאת בכפוף ללוחות הזמנים של חברת דואר ישראל.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה:

ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעה מרגע ההזמנה, ובשעות הפעילות של שירות הלקוחות:

ימים א'-ה' בין השעות 08:30-20:00 וביום ו' בין השעות 08:30-13:00

בטלפון: 052-2572894

 

החזרות

לפניכם מידע על החזרות והחלפות פריטים שנקנו באתר. בכל שאלה נוספת, שירות הלקוחות של "גבירה" ישמח לסייע באמצעות דוא"ל   respecttlv@gmail.com  או בטלפון: 03-6827739

 

ביטול הזמנה באתר:

ניתן לבטל את העסקה שביצעתם באתר בתוך שעה מרגע ההזמנה, בשעות הפעילות של שירות הלקוחות – ימים א'-ה' בין השעות 10:00-17:00, בטלפון 03-6827739.

החזרה או החלפת פריטים שנקנו באתר:

תוכלו לקבל זיכוי כספי או להחליף כל פריט שרכשתם באתר בתוך 14 יום מהיום שהגיעו לידיכם. הגיעו ל"סטודיו גבירה עיצובים" .עם הפריט והחשבונית המקורית, ותוכלו לקבל זיכוי, מוצר חלופי או החזר כספי – לבחירתכם
במידה והתחרטתם על הקנייה על אף שהפריטים שקניתם הגיעו באופן תקין, הנכם זכאים לזיכוי מלא על הקנייה בתוך 14 יום מרגע קבלתם, למעט דמי המשלוח.

פריטים אשר תוקנו ושונו למידתכם לא יהיה נותן להחליפם.

.

תנאי החזרה או החלפה לפריטים שנקנו באתר:

בכדי להחזיר מוצר, או להחליפו באחר עליכם להשיב את המוצר ל"גבירה" בצירוף חשבונית מקורית, ובנוסף:
פריטי לבוש צריכים לשאת את התווית המחוברת אליהם, לאחר שלא נעשה בהם כל שימוש.
כמו כן על  תכשיטים, חגורות, אביזריי אופנה להישאר באריזתם המקורית שלא נפתחה…
לא נוכל לאפשר החלפת/החזרת פריט שנעשה בו שימוש או שאריזתו נפתחה.

קבלת זיכוי על החזרת פריט:

ניתן לקבל זיכוי של "גבירה"  או החזר כספי לכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה או שיק, והזיכוי על פריט שנקנה באתר יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מרגע החזרתו. אנו נבטל את העסקה מול חברת האשראי, ולכן אין צורך לפנות אליה ישירות.

ביטול עסקה על ידי "גבירה":

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה פרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת.
בכל אחד ממקרים אלה ייצור עמכם שירות הלקוחות קשר. לפרטים ובירורים באשר למוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של "גבירה" במייל .